Pressi on kotiutunut. Olen rakastunut. Tai no, siinä on yksi huono puoli, mulla ei ollutkaan niin paljoa oransseja ja vihreitä kankaita, että pelkästään sen väriset nepparit ois riittänyt. Nyt tympii. Pitäis olla punaisia ja sinisiä ja keltasia ja kaikkia muitakin. Ja mulla on vain vihreitä ja valkoisia ja persikan värisiä.

Aiemmin tehtyjä vaippoja olen nepitellyt, ja Ysvin vaippakangasvaihtojen kankaista syntyi seuraavaa:
1796850.jpg
Noistakin kyllä alarivin vasemmanpuoleinen on oma ostoni ja tuo alarivin keskimmäinen joku löytö äidiltä. Ilahduttaa aina se mustalla tussilla kirjoitettu päivämäärä siellä kankaan nurjalla puolella, 27.11.1979 :D . Melkein mun ikäistä kangasta luulen, kun itse olen ko. vuonna marraskuun alussa syntynyt. Nämä vaipat on olevinaan S-kokoa, mutta minusta nuo on aika ison näköisiä. Aika näyttää. Pienempiä en kyllä enää tee. Ehkä.

Lisäksi on valmistunut muuminkainen pojalle:
1796846.jpg
Ja se väärän värinen unipussikin sai nepparinsa, toteutin sitten sen sillä tavalla, että leikkasin edestä molemmin puolin n. 4 cm pois. Minusta tuo on hyvä, ja elättelen pientä toivoa että saisin sen johonkin käyttöön, toisaalta mielessä pyörii kyllä muunkinlainen unipussi materiaaleinaan trikoo ja joustofrotee.
1796847.jpg